Спеціальність 075 Маркетинг

Про спеціальність

Маркетинг є сполучним мостом між виробником і споживачем.

Роль маркетолога полягає в тому, щоб кожен був максимально задоволеним, виробник прибутком, а споживач – товаром чи послугою.

Знання з маркетингу це симбіоз економічних законів та психології. Завдання маркетолога – не просто продати товар чи послугу, а створити взаємовигідний міцний зв’язок між виробником і покупцем.

Сертифікати ЗНО
  1. для вступу на 1 курс (бакалавр) у 2019 р. (завантажити, .pdf)
  2. для вступу на 1 курс (молодший спеціаліст) у 2019 р. (завантажити, .pdf)

З отриманням кваліфікації «Бакалавр маркетингу»

  • 4 роки  за денною формою навчання;
  • 4,5 роки за заочною формою навчання (на базі повної загальної середньої освіти).

З отриманням кваліфікації «Магістр маркетингу»

  • 1,5 рік  за денною та заочною формою навчання (для фахівців з базовою вищою освітою освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр»).
  • денна
  • заочна
  • дистанційна

Документи про освіту

Державний
диплом про
вищу освіту з
присвоєнням ступеня
бакалавра

Основний фокус освітньо-професійної програми

Основні місця роботи

Посади, пов’язані з плановою (в тому числі прогнозною), аналітичною, проектною діяльністю та управлінням маркетингом на підприємствах, в установах та організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності, зокрема, у таких підрозділах та відділах:
  • маркетингу;
  • постачання;
  • збуту;
  • виробництва;
  • міжнародних зв’язків;
  • планово-економічному;
  • контролю якості;
  • маркетингових досліджень;
  • реклами та PR,
  • а також в органах державного управління усіх рівнів,
  • у навчальних закладах,
  • науково-дослідних установах, тощо,
  • для самостійного виконання планових, діагностичних, дослідницьких та проектних завдань,
  • здійснення складних економічних розрахунків,
  • керування фахівцями нижчого посадового рівня,
  • викладання,
  • проведення наукових досліджень.