Центр дистанційної освіти

Moodle – безкоштовна навчальна система, що об’єднує викладачів та студентів для створення персоналізованого електронного навчального середовища.

Посилання на систему: www.zieit.edu.ua/moodle

Пам’ятка користувача системи Moodle в ЗІЕІТ

  • Як отримати логін і пароль до системи Moodle
    Студент – у навчальному відділі ауд.202, або в деканаті ауд.212
    Викладач (який ще не зареєстрований у системі) – у навчальному відділі ауд.202
  • Як змінити пароль
    Якщо не вийшло змінити пароль, або забули пароль – звертайтеся в ауд.202
  • Як дізнатися чи зареєстровані ви на всі електронні курси
    Необхідно перевірити перелік електронних курсів на своїй сторінці.
    Моя сторінка: http://www.zieit.edu.ua/moodle/user/profile.php
    Студент – Відповідно до переліку навчальних дисциплін поточного семестру
    Викладач – Відповідно до переліку навчальних дисциплін навантаження
  • Якщо ви не зареєстровані на електронний курс
    Студент / Викладач – Звернутися до навчального відділу ауд.202

Обов’язкові елементи електронного курсу:

  • робоча програма;
  • навчальна програма;
  • лекційний матеріал;
  • перелік рекомендованої літератури та посилань;
  • контрольні питання для самоконтролю;
  • навчально-методичні матеріали;
  • контрольні заходи: тести, практичні та індивідуальні завдання, реферати, презентації, базові підручники або посилання на них.

Можливості для студентів та викладачів

У середовищі Moodle студенти отримують:

  • доступ до навчальних матеріалів (тексти лекцій, завдання до практичних/лабораторних та самостійних робіт) та додаткові матеріали (книги, довідники, посібники, методичні розробки);
  • засоби для групової роботи (семінар, вебінар);
  • можливість перегляду результатів проходження дистанційного курсу та проходження тестів студентом;
  • можливість спілкування з викладачем дистанційно.

Викладачам надається можливість:

  • використання інструментів для розробки авторських дистанційних курсів;
  • розміщення навчальних матеріалів (тексти лекцій, завдання до практичних/лабораторних та самостійних робіт), додаткові матеріали (книги, довідники, посібники, методичні розробки) у форматах .doc, .odt, .html, .pdf, а також відео, аудіо і презентаційні матеріали у різних форматах;
  • додавання різноманітних елементів курсу;
  • проведення швидкої модифікації навчальних матеріалів;
  • автоматизації процесу формування тестів та перевірки знань, звітів щодо проходження студентами курсу та тестів.