Освіта

Концепція освітньої діяльності

Місія Інституту полягає у забезпеченні єдності інтелектуальної, соціальної та освітньої функцій. Вона реалізується через формування інтелектуальних здібностей та розуміння фундаментальних цінностей цивілізацій і людства шляхом побудови освітніх програм, що мають включати освітню і соціальну складові.

Більш детально за посиланням.

Мова освіти

В інституті освітній процес здійснюється державною мовою.

Вища освіта

В інституті здійснюється підготовка фахівців на таких рівнях вищої освіти:

Перший (бакалаврський) рівень

Бакалаврський рівень вищої освіти передбачає здобуття особою теоретичних знань та практичних умінь і навичок, достатніх для успішного виконання професійних обов’язків за обраною спеціальністю. На цьому рівні здобувається ступінь бакалавра. Це ступінь вищої освіти, що присуджується у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти освітньо-професійної програми, обсяг якої становить 180–240 кредитов ECTS, нормативний термін навчання складає 3–4 роки.

Здобувати ступінь бакалавра має право особа, яка має у наявності  повноу загальноу середню освіту чи ступінь молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційний рівнь молодшого спеціаліста).

Здобуття ступеню бакалавра на основі ступеню молодшого бакалавра (освітньо-кваліфікаційного рівня молодшого спеціаліста) здійснюється за програмою підготовки зі скороченим терміном навчання (2–3 роки), обсяг освітньо-професійної програми становить 120–180 кредитов ECTS.

Другий (магістерський) рівень

Магістерський рівень вищої освіти передбачає здобуття особою поглиблених теоретичних та/або практичних знань, умінь, навичок за обраною спеціальністю (чи спеціалізацією), загальних засад методології наукової та/або професійної діяльності, інших компетентностей, достатніх для ефективного виконання завдань інноваційного характеру відповідного рівня професійної діяльності. На цьому рівні здобувається ступінь магістра. Цеступінь вишої освіти, що присуджується у результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти відповідної освітньої-професійної програми. Обсяг освітньо-професійної програми підготовки магістра становить 90 кредитов ECTS, нормативний термін навчання складає 1.5 роки.

Здобувати ступінь магістра має право особа, яка має у наявності ступень бакалавра або освітньо-кваліфікаційний рівнь спеціаліста.

Третій (освітньо-науковий) рівень

Освітньо-науковий рівень вищої освіти передбачає здобуття особою теоретичних знань, умінь, навичок та інших компетентностей, достатніх для продукування нових ідей, розв’язання комплексних проблем у галузі професійної та/або дослідницько-інноваційної діяльності, оволодіння методологією наукової та педагогічної діяльності, а також проведення власного наукового дослідження, результати якого мають наукову новизну, теоретичне та практичне значення. На цьому рівні здобувається ступінь доктора філософії. Це освітній і водночас науковий ступінь, що присуджується в результаті успішного виконання здобувачем вищої освіти відповідної освітньо-наукової програми та публічного захисту дисертації у спеціалізованій вченій раді. Нормативний термін навчання доктора філософії в аспірантурі становить чотири роки. Обсяг освітньої складової освітньо-наукової програми підготовки доктора філософії становить 60 кредитов ECTS.

Здобувати ступінь доктора філософії має право особа, яка має у наявності  освітній ступінь магістра (до ступеня магістра прирівнюється освітньо-кваліфікаційний рівень спеціаліста).

Науковий рівень

Науковий рівень вищої освіти передбачає набуття найвищих компетентностей у галузі розроблення і впровадження методології дослідницької роботи, проведення оригінальних досліджень, отримання наукових результатів, які забезпечують розв’язання важливої теоретичної або прикладної проблеми, мають загальнонаціональне або світове значення та опубліковані в наукових виданнях. На цьому рівні здобувається ступінь доктора наук.  Це науковий ступінь, що присуджується спеціалізованою вченою радою за результатами публічного захисту наукових досягнень у вигляді дисертації або опублікованої монографії, або за сукупністю статей.

Здобувати ступінь доктора наукмає право особа, яка має у наявності  освітній ступінь доктора філософії (до ступеня доктора філософії прирівнюється ступінь кандидата наук).

Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, що навчаються у ЗІЕІТ

Ліцензований обсяг: дивитись у ЄДБО

Фактична кількість осіб, що навчаються: дивитись у ЄДБО

Форми навчання

В інституті навчання організується за такими формами:

Очна форма навчання

Очна (денна) форма навчання є основною формою здобуття вищої освіти та побудована на принципі постійного особистого спілкування здобувачів віщої освіти і викладачів.

Заочна форма навчання

Заочна (дистанційна) форма навчання є формою здобуття вищої освіти з одночасним поєднанням іншої активної діяльності та побудована на самостійній роботі здобувачів вищої освіти з періодичним  особистим спілкуванням з викладачами.

Дистанційне навчання – це варіант реалізації заочної форми навчання, який ґрунтується на використанні специфічних освітніх технологій із сучасними методиками навчання, технічними засобами зв’язку та передачі інформації. Нормативна база, яка при цьому використовується, – це нормативна база заочної форми навчання.

Положення про організацію освітнього процесу

Положення про Вчену раду Запорізького інституту економіки та інформаційних технологій (завантажити, .pdf)

Положення про Науково-методичну раду Запорізького інституту економіки та інформаційних технологій (завантажити, .pdf)

Положення про організацію освітнього процесу (завантажити, .pdf)

Положення про факультет Запорізького інституту економіки та інформаційних технологій (завантажити, .pdf)

Положення про кафедру Запорізького інституту економіки та інформаційних технологій (завантажити, .pdf)

Положення про дистанційне навчання студентів у Запорізькому інституті економіки та інформаційних технологій (завантажити, .pdf)

Положення про бібліотеку Запорізького інституту економіки та інформаційних технологій (завантажити, .pdf)

Положення про перевірку самостійних робіт студентів на оригінальність (на відсутність плагіату) (завантажити, .pdf)

Положення про відділ роботи з іноземцями та особами без громадянства Запорізького інституту економіки та інформаційних технологій (завантажити, .pdf)

Положення про розроблення, затвердження, моніторинг та періодичний перегляд освітніх програм Запорізького інституту економіки та інформаційних технологій (завантажити, .pdf)

Порядок організації інклюзивного навчання в Запорізькому інституті економіки та інформаційних технологій (завантажити, .pdf)

Методичні рекомендації щодо розробки силабусу навчальної дисципліни у Запорізькому інституті економіки та інформаційних технологій (завантажити, .pdf)

Правила проведення контрольних заходів (завантажити, .pdf)

Положення про порядок визнання в Запорізькому інституті економіки та інформаційних технологій результатів попереднього навчання (завантажити, .pdf)